Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Το παιχνίδι της αγάπης


Γραμματάκι γραμματάκι για τα σένα το 'χτισα της αγάπης το παιχνιδάκι, Κικόνι μου.

Προσπερνάω τάχα μου τάχα μου το γεγονός ότι πάλι τελευταία και λαχανιασμένη παίρνω μέρος και σ' αυτό το δρώμενο, και περνάω στο ψητό.  



********** 

Lady & Bird - La Ballade of Lady and Bird

Αγάπη! 
Μία λέξη που κουβαλάει τόσα πολλά - Η μεγάλη μας προσδοκία αλά ντικενσκική.

Είναι αδιαμφισβήτητη η δυναμική τής αγάπης, τόσο στα συμπαρομαρτούντα όταν δηλώνει παρούσα, που λειτουργεί σαν εξαγνιστική βροχούλα για το διψασμένο χώμα - ύπαρξη, όσο κι όταν είναι απούσα, που έχει καταστροφικές συνέπειες, αντίστοιχες της αβάσταχτης περιόδου ξηρασίας.

Θέλησα να προσεγγίσω διαφορετικά την αγάπη σ' αυτό το παιχνίδι, να μην εξυμνήσω το μεγαλείο της μέσα από την βίωσή της, αλλά τα θαυμαστικά λόγια να υπογραμμισθούν μέσω της απώλειας, της απόλυτης αντίθεσης. Κι εδώ έρχεται το τραγουδάκι, λουκουμάκι στο χαρτί. Βέβαια, λίγο διαφοροποιημένο απ' το πώς έχουμε συνηθίσει τα τραγούδια, στο στιλ.
Αρκετά θλιβερό, μα τόσο μεγαλειώδες μέσα στην θλίψη του! 

Ίσως οι ερμηνείες που μπορούν να δοθούν, στο άκουσμά του, να είναι πολλές, ωστόσο φρονώ πως όλες έχουν ως κοινό στοιχείο την αδήριτη ανάγκη τής αγάπης, με όσα πολύτιμα προσφέρει στον ψυχισμό μας. Ειδάλλως αυτό που μένει είναι ένα κενό, μια κραυγή, που μπορεί να εκφραστεί με διάφορους τρόπους - τόσο από παιδιά όσο κι από ενήλικες.

Η φάση είναι: κανένας δεν ακούει κανέναν, παρά μόνο τη δική του φωνή. Κι αυτό πρώτιστα είναι που τραβάει τη σκανδάλη! Βάζεις τον άλλον μέσα σ' ένα σκοτεινό και ψυχρό κουτί, και μόλο που το κουτί είναι γυάλινο, εσύ το αντιλαμβάνεσαι σαν καθρέφτη... δεν αντικρίζεις παρά τον εαυτό σου. 

Και το κουτί κυλάει ιλιγγιωδώς, πέφτει. 
Κι οι υπόλοιποι είναι πάρα πολύ απασχολημένοι για να δώσουν την δέουσα προσοχή.




Για την αγάπη, επίσης, μίλησαν...


H Ζήνα Μαρνέζη με το blog Κοραλένια λόγια
H Μαρία Παρασκευοπούλου με το blog Συλλέγω στιγμές
Η Δέσποινα με το blog Μαμά σε κρίση
Η Μαρία με το blog Μytripsonblog
Το Πετροκόριτσο με το blog Ο πιο πιστος φιλος του σκύλου
Η Αριάδνη με το blog Only you
H Ελένη Φλογερά με το blog Στα μονοπάτια της φαντασίας μου
Η Εύη Γκάλαβου με το blog Γυναίκα
H Aριστέα με το blog Η ζωή είναι ωραία
Η Onirokosmos με το blog Οnirokosmos
H Έλλη με το blog  Funky Monkey
Η Xris Kat με το blog Νεραιδοδημιουργίες
Η Έλενα Λ. με το blog Μια καλημέρα!
Η Μαριλένα με το blog Μarilenaspotofart
H Pepi με το blog Δημιουργίες καρδιάς
Η Vivi με το blog  Confusedmindblog
H Μάρθα με το blog  Γίναμε Γονείς
Η Flore G. με το blog Διαβά-ζω
Η Φλώρα με το blog Texnisstories
H Πεταλούδα με το blog BUTTERFLY'S WORLD
Η Maria Fe με το blog  Η Ζωή Μας Μια Εικόνα
H Aμυ με το blog Ακροβατώντας στις σιωπές της ψυχής  
Η Μarilise με το blog Μarilise 2  
H Katerina Koko με το blog Follow me... σκέψεις, απόψεις
H Κλαυδία με το blog Κάτω από την Ακρόπολη
Η Μαρία Έλενα με το blog Γλυκιά Ζωή  
 Η Maria Kat με το blog Ότι ονειρευόμαστε... είμαστε...  
Η Ρένα Χριστοδούλου με το blog Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου  
Η Κατερίνα Βερίγκα με το blog Positive Thinking Greece
Η Ωραιοζήλη με το blog Κάθε μέρα...!  
Ο nikos mous με το blog Αντίθετοι κόσμοι 
Η Sofia Sofaki με το blog  Happiness - bonheur
Και η κολλητή φίλη της Κικής Barbie, που δεν είναι blogger, αλλά θα προσπαθήσει για το χατήρι της να λάβει μέρος και τη συμμετοχή της θα την φιλοξενήσει στο blog της.

20 σχόλια:

  1. Lysippe μου,
    η προσέγγισή σου για την αγάπη είναι πολύ ξεχωριστή και ιδιαίτερη!
    Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δηλαδή βλέποντας την παρουσία και την απουσία της αγάπης, ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί πόσο σημαντική είναι η αγάπη στη ζωή και πόσο λυπηρό όταν εκλείπει..
    Μπράβο σου κοριτσάκι μου για τη σκέψη σου και το βίντεο που μοιράστηκες! Εύχομαι η ζωή σου να σφύζει από αγάπη!
    Να περάσεις ένα όμορφο απόγευμα Σαββάτου!
    Πολλά γλυκά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς, Παλομίτσα μου.
      Μακάρι όλοι μας να κρατούμε το λουλούδι τής αγάπης στα χέρια μας.

      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!! :D

      Διαγραφή
  2. Ωραία τα είπες, μου άρεσε ο προβληματιστικός τρόπος που το προσέγγισες, καλώς ή κακώς, πέρα από τα λουλουδάκια και τους ρομαντισμούς, υπάρχει και αυτό το κομμάτι!

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ (αν και έπεται και μειλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δυστυχώς, υπάρχει κι αυτό το κομμάτι... κι είναι λυπηρό για την απουσία της, και τα θλιβερά που φέρνει μαζί της.

      Χαρούμενη Κυριακή να έχεις, Τζωρτζ. :)

      Διαγραφή
  3. Μ'αρεσε ο τρόπος παρουσίασης σου....έχεις δίκιο συνήθως έτσι αντιμετώπιζουμε την αγάπη....!
    Καλό σου βράδυ :)
    Υ.Γ. Από ότι διάβασα γιορταζες τις προαλες....χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ωραιοζήλη μου!!

      ΥΓ. Αναστασία με λένε, δεν γιόρταζα. Παρόλα αυτά, σ' ευχαριστώ πολύ για την σκέψη σου. :))

      Διαγραφή
  4. Είναι όλα στο μυαλό σου λέει ο Bird κάποια στιγμή...κι αυτό θα πω κι εγώ..."Όλα είναι στο μυαλό πόνος και γιατρειά"
    https://www.youtube.com/watch?v=bN60y-_Mpqk

    Μου άρεσε πολύ βέβαια η δική σου οπτική!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάματις έχεις άδικο;; Έτσι είναι. :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα, Μαρία μου!!

      *το τραγουδάκι υπέροχο και πολυαγαπημένο

      Διαγραφή
  5. Καθυστερημένη μα εδώ !
    Και με το τον τόσο δικό σου τρόπο!
    ΣΛ μικρό μου πλασματάκι !!!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσαρα μου καλημερα!
    Μα τι υπεροχο παιχνιδισμα ειναι αυτο;
    Και η μουσικη που επελεξες φυσικα ειναι υπεροχη!
    Ευχαριστω παρα παρα πολυ για την αξιολατρευτη συμμετοχη σου!
    Με αγγιξαν τοσο πολυ τα λογια σου!
    Καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου!
    Φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο δικος σου τροπος προσεγγισης των πραγματων παντα μοναδικος και ιδιαιτερος Λυσιππακι μου,,,
    Να εισαι καλα κοριτσαρα μου
    ΦΙλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς και με χαροποιείς τα μάλα, Μαράκι μου.
      Σ' ευχαριστώ με βαθύ τεμενά.

      Διαγραφή
  8. Σωστά τα λόγια σου και το τραγουδάκι ακόμα πιο τέλειο !
    Είναι αναγκαίο κακό ίσως, κάποιες φορές να μην έχουμε για να καταλάβουμε αυτό που μας προσφέρεται και αρνούμαστε να το δεχτούμε...

    Γράφεις όμορφα... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες, νέε μου φίλε, και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και τα όμορφα λόγια σου. Να 'σαι καλά!

      Πολύ εύστοχη η ματιά σου, και δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Φρονώ πως όλοι μας θα πρέπει να περνάμε από δύο φάσεις: αυτή της μοναχικότητας κι αυτή της συμβίωσης, του δεσίματος. Έτσι όχι μόνο θα έχουμε βολιδοσκοπήσει τα θέλω μας και τις επιλογές μας, αλλά θα μάθουμε να εκτιμούμε και να προσφέρουμε κιόλας.

      Διαγραφή
  9. Η αγάπη είναι σαν τον Φοίνικα πιστεύω, ξαναγεννιέται μέσα απ' τις στάχτες της, εκτός και αν κλείσουμε την καρδιά και την ψυχή μας.
    Τι ωραία που μας τα είπες κοριτσάκι μου γλυκό, όπως πάντα με το συγγραφικό σου ύφος, μια δόση απ' την αύρα σου και τις σκέψεις σου, συνέθεσες μια προσέγγιση για την αγάπη που ίσως πολλές φορές δεν θέλουμε να αναλογιστούμε μα πάντα είναι εκεί.
    Σε φιλώ και σου στέλνω πολλές ευχές για μια τέλεια ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, καλημέρα, ομορφιά μου!! ^_^
      Τι ωραία που το έθεσες αυτό με τον Φοίνικα και την Αναγέννηση. Πράγματι, έτσι είναι - καίτοι στο "εκτός" θα έβαζα μόνο αυτούς με σκατοψυχιά, που δεν τους ταρακουνάει και δεν τους συγκινεί τίποτα, καθότι το τείχος τού πληγωμένου/προδομένου/απογοητευμένου μπορεί να νικηθεί, απλώς θέλει χρόνο, αγάπη/νοιάξιμο και ειλικρίνεια. Προσωπική μου άποψη, φυσικά.

      Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο και τα καλά σου λόγια, Μαρινάκι μου!! Σε γλυκοφιλώ κι αντεύχομαι για μια όμορφη μέρα. :))

      Διαγραφή
  10. Να πω ότι περίμενα κάτι διαφορετικό από εσένα; Όχι δεν περίμενα!
    Η αγάπη έχει πολλές μορφές, πολλές εκφράσεις και κατά την γνώμη μου δεν περιγράφεται γιατί είναι άπιαστη. Αλλά έχει ενδιαφέρον όταν προσπαθούμε να την προσεγγίσουμε!!
    Πολλά φιλάκια ψαγμένο μου κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. That's right. :)

      Φιλώ σε back, αγαπημένη μου μουσικοσυμπεθέρα!! ♥

      Διαγραφή