Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Η στιγμή σου σ' ένα ποίημα... #1

Η στιγμή σου σ' ένα ποίημα
Χαραμάδα



"μαμά σ'αγαπώ"
"μαμά είμαι όμορφη;"
"μαμά θα μου πάρεις αυτό το φουστάνι"
"μαμά όταν μεγαλώσω θα έχω μακριά μαλλιά και θα φοράω τα παπούτσια σου"
"μαμά μου πάει αυτό το μπλουζάκι;"
"μαμά δεν θα βγω έχω πολύ διάβασμα"
"μαμά πέρασα!"
"μαμά μη με περιμένεις θ'αργήσω"
"μαμά να σου πω; Είμαι ερωτευμένη!!!"
"μαμά......."
"μαμά φοβάμαι"
"μαμά θα πεθάνω;"
"μαμά πάνε τα μαλλάκια μου....."
"μαμά μη με κοιτάς δεν θέλω να με βλέπεις έτσι"
"Μαμά είναι Παρασκευή 11 Ιουλίου του '14 και μετά από δυο χρόνια έχω νικήσει τον καρκίνο. 
Είναι Παρασκευή 11 Ιουλίου και δεν θα 'ναι ποτέ ξανά."


Μαρία Στύλου



Lyrics

After all
you've gone through
It's truly amazing
that you're still around

Through darkness of wars
Across rocky shores
You've been to hell and back
faced life's closing doors

Despite all the wait
and your enemy's hate
You kept your hopes up
and held onto your faith

In the grey battlefields
You lost all your shields
But somehow you never
lost faith in yourself

After all
you've gone through
It's truly amazing
that you're still around 


/* Στίχοι τής Μαρίας Στύλου, που διάβασα και με συγκίνησαν αφάνταστα. Αφιερώνονται στην Μαρία Σταμπουλίδου, "σε μια όμορφη, δυνατή γυναίκα", όπως γράφει η ίδια. Με την σειρά μου, θα ήθελα να αφιερώσω με πολλή αγάπη την ανάρτηση στην Μαρία, και σε κάθε αγωνίστρια Μαρία, και να την ευχαριστήσω εκ βαθέων για την άδειά της να δημοσιεύσω την φωτογραφία της. 
Να σ' έχει ο Θεός καλά, Μαρία!! */


*********** 


Μια ιδέα της Μαρίας Νι 


Ας τολμήσουμε όλοι μας να νιώσουμε ελεύθεροι μέσα απ΄τους στίχους.
Να μοιραστούμε ποιήματα αγαπημένα, να μάθουμε ποιητές, 
να επιβεβαιώσουμε πως ζούμε στην χώρα αυτών.
Πώς;
Δίνω κάθε φορά εγώ την αρχή με μια ανάρτηση.
Ετοιμάζετε την δική σας ανάρτηση διαλέγοντας ένα ποίημα, δικό μας ή κάποιου αλλού.
Το συνδυάζουμε με μια φωτογραφία, δικιά μας ή κάποιου άλλου.
Το συνοδεύουμε με κάποιο τραγούδι που θεωρούμε ότι ταιριάζει.
Ή ό,τι άλλο θέλουμε σε σχέση με την ποίηση...

Η ιδέα αυτή δεν θα είναι για μια φορά, θα είναι μόνιμη στήλη και θα κρατά 2-3 μέρες.
σ.σ. Το ''Η στιγμή σου σ΄ένα ποίημα...'' είναι στήλη του Μελωδία FM

 

35 σχόλια:

  1. Σ΄ευχαριστώ για την συγκλονιστική συμμετοχή!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε με, άσε με να κλάψω... :'(((
    Πρόσφατα πέθανε ένας πολύ κοντινός μου από καρκίνο του εντέρου, μεταστατικός... που είχε πάει παντού...
    Τι περνάνε αυτοί οι άνθρωποι και τι αγώνα δίνουν, ένας Θεός το ξέρει. Να μην την ξαναπεράσει ΚΑΝΕΝΑΣ άνθρωπος αυτήν την αρρώστια :(((
    Πολύ ωραία η συμμετοχή σου και μπράβο για τη δημοσίευση!
    Εύχομαι πολλές συμμετοχές ακόμα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά μικρό μου ♥ Καλό σαββατοκύριακο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ξαναπές το.. κι όσο σκέφτομαι ότι μπορεί η επιστήμη να έχει προχωρήσει αλλά να μη μάθουμε καμία θεραπεία γιατί δεν συμφέρει.. τις φαρμακοβιομηχανίες τρελαίνομαι! Δεν θες να ξέρεις τι περνάνε.. Το ζήσαμε διπλά με την μητέρα μου.. Δύο φορές καρκίνος σε 9 χρόνια δεν είναι λίγο. Γι'αυτό να ζούμε στο έπακρο, να μη τα κρατάμε όλα μέσα μας και να βρούμε την ουσία στα απλά και όμορφα!! Σας φιλώ και τις δύο!

      Διαγραφή
    2. Δίχως λόγια, κορίτσια. Είναι ένα θέμα που αγγίζεις και πονάς, αφού όλοι μας το έχουμε ζήσει με κοντινούς μας ανθρώπους. Μακάρι όλοι να βγαίνουν νικητές απ' όλο αυτό, μακάρι.

      Σας φιλώ γλυκά αμφότερες!! ♥

      Διαγραφή
  3. Ξέρεις που με χτύπησε αυτό έτσι;
    Αχ, αχ!

    Καλό σαββατοκύριακο μικρή μου νεράιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγκλονιστική ανάρτηση!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή δύναμη σε όσους περνούν παρόμοια διαδικασία...
    Πολύ συγκινητική η συμμετοχή σου...

    ΑΦιλάκια με πολύ αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρωες, και μακάρι να κερδίζουν τις φρενήρεις παρτίδες.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Στεφανία μου.
      Σε φιλώ πολύ!!

      Διαγραφή
  6. Μούδιασα. Μούδιασα και μούδιασα. Τίποτα άλλο δεν έχω να πω... Γλυκά φιλιά αγα-πόνι μου γλυκό και να έχεις μια όμορφη Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μούδιασμα, ναι (για όλη αυτή την παλιοκατάσταση)... και θαυμασμός κι απέραντη εκτίμηση (στους war's heroes). Κι αυτή η φωτογραφία... Και μόνο αυτή να έβαζα, αρκούσε. Την κοιτάς και σου βγάζει 1002 συναισθήματα. Την λάτρεψα, και με άγγιξε όσο λίγες. Και σε συνδυασμό με τους στίχους, απλώς θερίζει!!

      Φιλιά ολόγλυκα, μάτια μου!! ♥♥

      Διαγραφή
  7. Ωωωω..... Τι συγκλονιστικη συμμετοχη κοριτσακι μου..
    Μπραβο σου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγκλονιστικό το ποίημα
    κι η φωτογραφία μπαίνει
    απευθείας και σκιτσάρει
    στα φυλλα της καρδιάς!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο, Ελένη.
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής!! :)

      Διαγραφή
  9. πάνε τα μαλλάκια μου.....
    μη με κοιτάς δε θέλω να με βλέπεις έτσι.....
    είναι λες και ακούω τον εαυτό μου... πόσες φορές τις είπα αυτές τις λέξεις.... ίσως όχι στη μαμά μου αλλά στο αγόρι μου που όλο αυτόν τον καιρό δεν έλειψε στιγμή από το πλάι μου, που δεν με άφησε ούτε για μια στιγμή μόνη μου και μου έλεγε ότι για αυτόν δεν άλλαξε τίποτα... κ το σημαντικότερο είναι ότι το εννοούσε και το εννοεί!! εγώ σε λίγες μέρες κλείνω ένα χρόνο από το τελευταίο χήμειο... Μαρία μου να σε έχει και να μας έχει ο Θεός όλους καλά....
    Το ποίημα είναι απλά υπέροχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά, δεν ξέρω τι να σου πω, Χαρά. Νομίζω πως ό,τι και να σου πω, θα είναι πολύ λίγο, καθώς μόνο εσείς ξέρετε τι περνάτε σ' αυτόν τον Γολγοθά. Θα σου πω μόνο αυτό που είπα και στην Μαρία: ελπίζω να βρίσκεσαι σε μια νέα αφετηρία, κι εφεξής να έχεις ό,τι καλύτερο, με πολλές ευτυχισμένες στιγμές - κι οι σκιές να ξεθωριάσουν κατά πολύ, αφήνοντας την αίσθηση ενός μακρινού, πολύ μακρινού εφιάλτη. Κι οι άνθρωποί σου να παραμένουν ε κ ε ί... ακόμα κι όταν κλείνουν τα φώτα. Να είσαι κ α λ ά!!!!

      Διαγραφή
  10. Συγκλονιστική επιλογή Λυσιππάκι μου.
    Δυστυχώς ο καρκίνος είναι μια μάστιγα και έχει στοιχίσει την ζωή σε πολλούς ανθρώπους.
    Θέλει πολύ δύναμη ψυχής να αγωνιστείς εναντίον του. Έχω χάσει και εγώ πολλά δικά μου, αγαπημένα πρόσωπα απ' αυτή την ασθένεια. Και το μόνο που εύχομαι είναι κάποια μέρα να βρεθεί η γιατρειά, ώστε να μην ξαναδακρύσουν μάτια, τουλάχιστον από αυτή την αιτία.
    Μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι κοριτσάκι μου και μια υπέροχη ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπε σχόλιο Κατερίνας πιο πάνω. Τρελαίνομαι λέμε, κι ειδικά όταν βλέπω νεότατους ανθρώπους να φεύγουν τόσο άδικα. Κοπελάρες και παλικάρια. Αλλά ποιος είπε πως η πουτάνα η κοινωνία/ζωή είναι δίκαια.

      Καλώς όρισες πίσω κι επισήμως! ♥
      Καλή βδομάδα, κοπελούδα μου.

      Διαγραφή
  11. ................................
    σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περασα να ευχηθω καλημερα και καλη εβδομαδα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ίσως και τα σχόλιά μας να είναι περιττά!
    Μόνο δύναμη-πολλή δύναμη να ευχηθούμε και πίστη!

    υ.γ θα σου πω μπράβο,που έθιξες αυτό το ζήτημα.το ξέρω,πως δεν είναι ευχάριστο πολλές φορές να μιλάμε γι΄αυτά,αλλά πρέπει να καθόμαστε μουγκοί σαν να μην υπάρχει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις. Μπορεί να είναι στενάχωρο, αλλά πρέπει να συζητάμε, να κοινοποιούμε κλπ όχι μόνο χάριν της ευαισθητοποίησης, μα και για την υπενθύμιση της αναγκαιότητας περί πρόληψης.

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου, Ανθή μου!! :)

      Διαγραφή
  14. Μακάρι όσοι άνθρωποι παλεύουν καθημερινά ενάντια στον καρκίνο, να πλαισιώνονται από αγάπη και να έχουν δύναμη! Είναι ηρωικό και δύσκολο να αντέχεις τέτοιο σωματικό πόνο..
    Να πάνε όλα καλά με την κοπέλα!
    Καλό βραδάκι, μάτια μου!

    Υ.Γ. Ιδιαίτερη η συμμετοχή σου, Λυσίππη μας! Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα με πολλές ευαισθησίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω στα λόγια σου, Παλομίτσα μου!

      ΥΓ. Με σκλαβώνεις, το ξέρεις; Δεν έχω λόγια για τα υπέροχα λόγια σου - και το λέω γενικά, όχι μόνο για τώρα, γι' αυτό το μήνυμα. Μόνο ένα ειλικρινές ευχαριστώ θα σου πω, που περνάς κι αφήνεις γλυκά χνάρια στην ψυχή μου. Είσαι σκέτη γλύκα!!

      Διαγραφή
  15. Δεν θέλω να πω κάτι.. Τα λέει όλα κι άλλα τόσα το ποίημα, η φωτό..
    Να ναι καλά, να παλεύει με κουράγιο..
    Λυσίππη μου σε ευχαριστούμε για την κοινοποίηση.
    Σε φιλώ γλυκά κοπέλα μου και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω κάτι..
    Πολλοί κοντινοί μου πέθαναν από καρκινό και ακόμα ο αγαπημένος μου παππούς.
    Μακάρι ο καρκίνος να ήταν ένα ζώδιο..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι πολύ για τις απώλειές σου, Γιώτα μου. Μακάρι να ήταν απλώς ένα ζώδιο, όπως το είπες, και να μην είχε κανένας μας ν' αντιμετωπίσει αυτό το θεριό. :(

      Σε φιλώ πολύ!!

      Διαγραφή
  17. Υποκλίνομαι στην δύναμη ψυχής και στο κουράγιο που έχει η φίλη μας!
    Να είναι καλά με ευήλια προσπάθεια και διάθεση να συνεχίσει τον αγώνα!
    Μακάρι η επιστήμη να προχωρήσει σε ιάσιμες θεραπείες και να πάψει πια να απειλή αυτός ο καρκίνος τόσες ψυχές!
    Να είσαι καλά Lysippaki μου, πάντα μ' ευαισθησία και σεβασμό παρουσιάζεις τόσο σημαντικά θέματα!
    Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφα λόγια, Κατερίνα μου. Τα λόγια σου πάντοτε είναι σαν το εκλεκτότερο μπουκέτο λουλουδιών. Πολύ σ' ευχαριστώ για όλα.

      Να έχεις μια όμορφη μέρα! ♥

      Διαγραφή