Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου

Σκυμμένη εδώ και ώρα πάνω απ' το λευκό χαρτί, προσπαθώντας να αποτυπώσω την ομορφιά ενός λουλουδιού. Το ελαφρό αεράκι να σιγοφυσά και να μπαίνει απ' τ' ανοιχτό παράθυρο, διεκδικώντας την προσοχή μου, έχοντας συμμάχους του τις σιλουέτες των διαβατάρικων πουλιών που αχνοφαίνονταν απ' τις αραχνοΰφαντες κουρτίνες, μαγνητίζοντας το βλέμμα μου. Η playlist απ' το mp3 μου πότε να με μελαγχολεί γλυκά, πότε να με παίρνει μακριά και πότε να με κάνει να λικνίζομαι, σαν τα λουλούδια που ταλαντεύονται στους ρυθμούς και στις επιταγές που ορίζει, με τα παιχνιδίσματά του, ο αέρας.

 Μέχρι και το λουλούδι πάνω στο χαρτί, λουσμένο απ' τις βερικοκί αχτίδες του ήλιου, μεταμορφωνόταν και πήγαινε κόντρα στο μοίραμα. Άνοιγε η μπουκάλα με τα ονείρατα κι ολοκλήρωνε τη μορφή του βιαστικά, βάφοντάς το απ' τα χρώματα της παλέτας της φαντασίας και το άφηνε πάνω στο χαλί της καταπράσινης στιλβωμένης χλόης.

 Δύο μέλισσες γράφανε κύκλους, μ' αυτή τους την μονότονη επιμονή, γύρω στους πασπαλισμένους με χρυσόσκονη στήμονες, λες και μετείχαν σε κάποια μορφής ιερουργία, ή θαρρείς και χορεύανε σαν βακχίδες πάνω σε λεπτεπίλεπτα κομμάτια κεχριμπάρι.

Το ζουζούνισμά τους σα σάλπισμα, που ηχούσε καλεστικά και παρακλητικά, να μετέχουν και τα νεφελώδη μπαμπάκια σ' αυτή τη στιγμή της μέθεξης, αργοδιαβαίνοντας και συγκεκριμενοποιώντας το ακαθόριστο σχήμα τους στο απατηλό γαλάζιο τ' ουρανού.

Μια οπτασία που σε τυλίγει με το γήτεμα των εικόνων της, μια μέθη που σε ζαλίζει γλυκά κι ηδονικά.

 Αίφνης οι δύο μελισσούλες άρχισαν να αυξάνουν το μέγεθός τους και πεταρίσανε προς το μέρος μου. Η μία ήρθε στο πλάι μου και μ' έσπρωξε απαλά προς το μέρος τής άλλης μέλισσας, που μου έκανε σινιάλο να καθίσω στην πλάτη της.

Περιστράφηκαν σαν σβούρες μεταξύ τους κι αφέθηκαν να ξεχυθούν στον αιθέρα, κάνοντας πότε πότε παιχνιδιάρικες και χορευτικές μανούβρες, παίρνοντας ασυνήθιστο ύψος για μέλισσες.

Τα πάντα άρχισαν να μικραίνουν, με τις λεπτομέρειές τους να γίνονται ασαφείς κι αχνές, λαβαίνοντας την υπόσταση μινιατούρας σε υπερμέγεθες σκηνικό. Μια πανδαισία χρωμάτων που γαργαλά το μάτι. Κι οι σκόρπιες κουβέντες και το στακάτο γέλιο, που φτάνουν εξασθενημένα, μουσική στ' αφτιά, που ενσταλάζει χειμάρρους ευχαρίστησης.

"Τελικά μπορείς να ταξιδέψεις με πολλούς τρόπους. Μέσω της μουσικής, της φαντασίας, της ομορφιάς που θωρείς, ε;" είπε ένα χελιδόνι που πετούσε παραδίπλα και μου 'κλεισε το μάτι.

Και τότε χαμόγελα άρχισαν να κυνηγιούνται στα χείλη μου.   


Έτσι είναι τα ταξίδια που ετοιμάζω για πάρτη μου, 
και να με συγχωρείτε που ξέφυγα κι έκαμα τα δικά μου. 

Άλλη μια ιδέα τού φανταστρουμφικού 
κουμπαρονίου μου - Joan Petra.
Κι αν η προηγούμενη ανάρτηση ήταν μια φορά αφιερωμένη, 
τούτη είναι δυο. Ξέρεις εσύ! :)

47 σχόλια:

  1. Τι ωραιο ταξιδι ηταν αυτο μικρη μου.. Πραγματικα μας ταξιδεψες με τις ομορφες περιγραφες σου .. Ενιωθα πως διαβαζα ενα παραμυθι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα κατάφερα, Μαρία μου.
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!! :)

      Διαγραφή
  2. Σίγουρα από τα μ=πιο όμορφα ταξίδια που είχα την τιμή να "ξετρυπώσω" διαδικτυακά!
    Αμαζονίτσα μου... λιώνωωωωωω!!!
    (Δικά σου είναι τα σκίτσα?!)
    Λιώνω ακόμα παραπάνω!!!
    Καλή εβδομάδα, ομορφιά μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    "Και τότε χαμόγελα άρχισαν να κυνηγιούνται στα χείλη μου"
    (Τί έγραψε ρε' συ αυτό το πλάσμα πάλι???!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέμπαρκο "μ=" μη σε ανησυχεί....
      Θα βάλω μπλάνκο στην οθόνη μου και θα το διορθώσω!
      ;-)

      Διαγραφή
    2. Όχι, καλέ. Σιγά μην ήταν δικά μου, αφού έχω να ζωγραφίσω κάτι αιώνες -που και τότε δεν ζωγράφιζα έ τ σ ι.

      Ευχαριστώωωω, τριδυμάκι - λουκουμάααακι..!!!! ♥
      Καλημέρα & καλή υπόλοιπη βδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Τι να πω τωρα εγω...αυτα τα ταξιδια ειναι τοσο μοναδικα, τοσο προσωπικα που μονο ο ιδιος ο ταξιδιωτης μπορει να γευτει τη μαγεια τους! Μας μετεδωσες ενα υπεροχο αρωμα Λυσιππη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το γλυκό κι όμορφο σχόλιό σου, Πεταλούδα μου. Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  4. "Η Λυσίπη στον κήπο των θαυμάτων" το πιο τρυφερό και όμορφο ταξίδι στη φαντασία... απλά μαγευτικό!
    ΑΦιλάκια και καλή σου νυχτιά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων είχα στο μυαλό μου από ένα σημείο και μετά. :P Είσαι πολύ μεγάλη!!! Σ' ευχαριστώ πολύ, Στεφανία μου!!! Τα λόγια σου με τιμούν και με ευχαριστούν αφάνταστα.

      Διαγραφή
  5. Τι να σε συγχωρέσουμε καλέ???? τα λατρεύουμε αυτά τα ταξίδια ψυχής!!!
    Μεθάνε, λυτρώνουν!!! Τι είσαι εσύ Λυσιππάκι μου ταλαντούχο!!!!
    Δεν χορταίνω να σε διαβάζω και να σε θαυμάζω!!! Μπράβο σου!!
    Δική σου η ζωγραφιά??? Είναι φανταστική!!!! Σε ευχαριστούμε που μας κάνεις συνταξιδιώτες σου!!! Φιλάκια καραμελένια μικρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ δεν τα λατρεύω;; Αλλά έχω μια μικρή υποψία ότι τσουρομάδησα ολίγον τι την ιδέα του κουμπαρονιού μου. Δεν φταίω, όμως. Ταξιδάκια έχω κάνει παλιότερα κι ούτε που θυμάμαι λεπτομέρειες για να τα κάμω ανάρτηση. Οπότενες τι έμενε; Ή το χωριό μου (που έχω αναφερθεί σε παλιότερη ανάρτηση) και η μεταφορά μου απ' το σπίτι στο πατρικό. Ε, δεν μου έκανε κούκου. Μονόδρομος ήντονε να αφεθώ και να κάνω τα τρελά μου. :P

      *Τι να πω εγώ τώρα για το υπέροχο σχόλιό σου, που με κάνει να φουσκώνω σαν παγόνι;;; Τίποτα δεν θα πω, παρά θα σου δώσω μια μεγάλη μεγάλη αγκαλιά!! ♥ (Ευχαριστώ σε!!!!)

      Διαγραφή
  6. Το πιο όμορφο ταξίδι σου μας έγραψες , όπως το φαντάστηκες και το έζησες.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ αυτή η επιμονη τους!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας την έφερες όμως!! Αν και αυτά είναι τα ωραιότερα ταξίδια!

    Όμορφη η ζωγραφιά! Μου θύμισες την κολλητή μου.. Γι κάτσε..Εσύ δε μας έλεγες ότι δε ζωγραφίζεις πια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην φαντασία μου, όμως;; Εκεί να δεις τι κάνω. Τύφλα να 'χουν οι φτασμένοι. χαχαχα Απ' τον γούγλη είναι οι ζωγραφιές. :))

      Διαγραφή
    2. μου την έφερες διπλά λοιπόν ... αχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Η φάτσα που τα λέει όλα μόλις η σκανταλιά έχει στεφθεί μ' επιτυχία. ΚΛΙΚ Τώρα θα πρέπει να ταμπουρωθώ με κράνη;; ΚΛΙΚ


      LOOOOL

      Διαγραφή
  9. ενταξει, δεν εχω λογια!
    υπεροχη αναρτηση!
    σα παραμυθι!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το ταξίδι σου και πραγματικά μοναδικό!!!!
    Καλό απόγευμα Λυσίππη μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει.....πες μου ότι τα σκίτσα είναι δικά σου!!!!! Είναι φοβερά!!! Και μας ταξίδεψαν κι αυτά μαζί με τις μαγικές λέξεις που έδεσες μεταξύ τους και γεννήθηκε αυτό το κείμενο!
    Ναι!Ναι!έκανες και τα δικά μου τα χαμόγελα να κυνηγιούνται πάνω στα χείλη μου!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σκίτσα είναι απ' τον γούγλη, σιγά μην ήντονε δικά μου. Όσο για τα υπόλοιπα: σ' ευχαριστώ με βαθύ τεμενά, Ανθή μου. :))

      Διαγραφή
    2. Άντε ξέθαψε καμιά ζωγραφιά και ανέβασέ τη!!!ή φτιάξε και κάτι καινούριο!!

      Διαγραφή
    3. Λέω να προτιμήσω το δεύτερο, γιατί για να ξεθάψω είναι λίγο δύσκολο, καθώς δεν έχω καμία από τότε. (Το αδέρφι μου, όμως, έχει πολλές. Αν θες σου δείχνω.)

      Εγώ είμαι τόσο μεγάλη αυθεντία που σου φτιάχνω και τώρα έναν. Αμέ. Πατ πατ. *γκουχ γκουχ* (καθαρίζει λαιμό!!) Έτσι, ζωγραφίζοντας ένα ξέφωτο κάποιου δάσους, μπορείς να δεις ένα μοναχικό γέρικο δέντρο, που έχει για φίλους του κάτι χαρούμενους θάμνους. Ίσως στον κόσμο τους να ζει κι ένα σπιτάκι, να εδώ. Παίρνω λίγο καφέ βαν ντάϊκ κι αρχίζω να το σχηματίζω, να έτσι. Νιώστε ελεύθευροι, μην φοβάστε. Στην ζωγραφική δεν υπάρχουν λάθη, παρά χαρωπά ατυχήματα. (Τέλειωσε η κασέτα, γύρνα την απ' την άλλη τώρα, να συνεχίσω!!!)

      Διαγραφή
    4. Λυσιππάκι μπορώ και επίσημα να σε αποκαλώ Bob Ross πλέον!!Και προτείνω να υπάρξει και ανάρτηση με δημιουργίες αδερφής Λυσίππης!Αν και είμαι σίγουρη,πως λίγο να προσπαθήσεις το ΄χεις εσύ!

      Διαγραφή
    5. Μετά την ανάρτηση, που θα βάλω αύριο, υπόσχομαι η επόμενη να είναι με δημιουργίες του σιστερακίου μου, η οποία θα σου αφιερωθεί. :)

      Διαγραφή
  12. Λατρεύω αυτού του είδους τα ταξίδια ... ειδικότης μου θα έλεγα :-)

    Φιλιά Λυσιππάκι... ποτέ μη σταματήσεις να πετάς με τα φτερά της φαντασίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφιερωμένο μας, καραβοκύρισσα.
      Και σ' ευχαριστώ πολύ!!



      Είμαστε εμείς οι ονειροπαρμένοι τρελλοί της γης
      με τη φλογισμένη καρδιά και τα έξαλλα μάτια.
      Είμαστε οι αλύτρωτοι στοχαστές και οι τραγικοί ερωτευμένοι.
      Χίλιοι ήλιοι κυλούνε μες στο αίμα μας
      κι ολούθε μας κυνηγά το όραμα του απείρου.
      Η φόρμα δεν μπορεί να μας δαμάσει.
      Εμείς ερωτευθήκαμε την ουσία του είναι μας
      και σ’ όλους μας τους έρωτες αυτήν αγαπούμε.
      Είμαστε οι μεγάλοι ενθουσιασμένοι κι οι μεγάλοι αρνητές.
      Κλείνουμε μέσα μας τον κόσμο όλο και δεν είμαστε τίποτα απ’
      αυτόν τον κόσμο
      Οι μέρες μας είναι μια πυρκαγιά κι οι νύχτες μας ένα πέλαγο
      Γύρω μας αντηχεί το γέλιο των ανθρώπων.

      Είμαστε οι προάγγελοι του χάους.

      Γιώργος Μακρής ~ Εμείς οι λίγοι

      Διαγραφή
  13. Δεν είμαι στα πάνω μου και στα καλά μου και δεν μπορώ να σε απολαύσω!
    Θα έρθω πάλι μικρό μου πόνι!
    ( έρχομαι από έναν ωραιότατο τσακωμό με μια μαντάμ του ΟΤΕ- 3 μέρες τώρα έχω άθλια σύνδεση !)
    Φιλάκια κουρασμένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα και ταξίδεψα από τη δουλειά.Αφέθηκα και κατέβασα διακόπτες για λίγο! Να'σαι καλά για το υπέροχο διάλειμμα που μου έδωσες! ♥
      Αγκαλίσα;

      Διαγραφή
    2. Εεεε, με πρόλαβες! Κι εγώ έφαγα όλο το βράδυ στο αποθηκάκι μου, να ψαχουλεύω τα γιατρικά μου. Να, σου μάζεψα και σου έφερα Musicotanil των 6 mg, Hugtril των 3 mg και Kissius των 2 mg. Καινούρια θα γίνεις σου λέω. Να μου ξανάρθεις, τίγκα το αποθηκάκι. Ανεξάντλητο το απόθεμα.

      Διαγραφή
    3. Τραγουδιστορυθμικά: Και μία και δύο και τρεις και τέσσερις αγκαλίτσες. ♥

      (Καλή συνέχεια!!)

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτικό.. Πως χρησιμοποιείς έτσι τις λέξεις βρε μικρό μου;; Σαν να τις χαϊδεύεις.. Και θα στο ξαναπώ γράφεις σαν να είσαι 30 χρόνια μεγαλύτερη τόσο καλλιεργημένη.. Από το σχόλιό σου διέκρινα ότι δεν είσαι στα πάνω σου.. Σου στέλνω ταξιδιάρικο φιλάκι με χρυσόσκονη.. Μάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φετίχ μου αφού. Άσε που με challengάρω μετά διασκεδάσεως. :))

      Το 'πιασες, ε; Μαγισσάκι.
      Μάκια πολλά και χρυσοσκονάτα κι από μένα. ♥
      (Υπέροχα τιμητικό σχόλιο - σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!)

      Διαγραφή
  15. Λατρεύω να σε διαβάζω... συνέχισε να γράφεις και να μας ταξιδεύεις, μικρούλα μου. Πολλά φιλιά από τη μακρινή Μελβούρνη και μπόλικες νοερές αλλά ζεστές αγκαλιές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *χαμόγελο μέχρι τ' αφτιά*

      Σ' ευχαριστώ, όμορφη φατσούλα.
      Φιλιά ροδοζαχαρένια back. ♥♥

      Διαγραφή
  16. Μα τι υπέροχα που γράφεις μικρό μου εσύ! Μα έχεις υπέροχη πένα Lysippaki μου! Χαίρομαι κάθε φορά που σε διαβάζω, η φαντασία σου κάνει τρελή "σβούρα" γύρω μας και μας τροφοδοτεί "βασιλικό πολτό" συναισθημάτων σκέψεων και εικόνων!
    Έχεις μεγάάάάλο ταλέντο γλυκιά μου! Να το κοιτάξεις αυτό...χι, χι, χι, θα σου βγει σίγουρα σε καλό καρδιά μου! Υπέροχο το ταξίδι σου, εύχομαι και σε άλλα με το καλό Lysippe μου! Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω εγώ τώρα που δεν μπορώ ποτέ να ανταπεξέλθω σε επαίνους, κι απ' την ντροπή μου χάνω τα λόγια μου;; Μόνο ένα μεγάλο κι ειλικρινές ευχαριστώ θα σου πω, Κατερίνα μου, το οποίο έρχεται φουριόζο μέσα απ' την καρδιά μου.

      Καλό και πάνγλυκο μήνα σου εύχομαι!! ^_^

      Διαγραφή
  17. Λυσιππάκι μου, μας μάγεψες πάλι με το δεύτερο ταξίδι σου!
    Γράφεις τόσο μαγευτικά, υπέροχα, ιδιαίτερα!
    Εύχομαι πάντα να βιώνεις τόσο όμορφα ταξίδια ψυχής!
    Να έχεις έναν όμορφο μήνα γλυκιά μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε παραπέμψω στο σχόλιο της Κατερίνας μας και θα σου πω να κοντοσταθείς στην ακρούλα, γιατί έρχεται και δεύτερο φουριόζικο ξοπίσω απ' το πρώτο. ♥

      Καλό μήνα, γεμάτο ομορφιές, Παλομάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  18. παραλίγο να αρχίσω να ζουζουνίζω κι εγω σαν τις μέλισσες.....με τσίμπησε σημερα μία!
    πολύ όμορφο ,παραμυθένιο ταξίδι!
    καλό μήνα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της άρπαξες τη μπουκιά - νέκταρ μέσα απ' την προβοσκίδα, να τη κάμεις στεφάνι, ε; Υπαίθριο ριγκ. Την κατατρόπωσες, όμως. Νικήτρια η Νάαασια *παίρνωντας κι υψώνοντας το χέρι της νικήτριας*.

      Λυσίππη και βλακεία σημειώσατε 1, μην παρεξηγείς. :P

      -Σ' ευχαριστώ πολύ!! Καλημερούδια!!! :)

      Διαγραφή
  19. Πόσο με ταξίδεψες, δεν μπορείς να φανταστείς!
    Φιλιά κούκλα μου!

    Α, τις τελευταίες ημέρες δεν μπορούσα να δω τις αναρτήσεις σου στη ροή και δεν ξέρω! Έχω χάσει πολλές αλλά θα τις διαβάσω εν καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!! ^_^
      Να 'σαι καλά, Μαράκι μου γλυκό!!!!
      Καλημερούδια!!!

      Διαγραφή